Samarbejde med lokalområdet er vigtigt

Lokalområdet samarbejder vi med om traditioner

Vi har forskellige traditioner og arbejder på tværs med andre instanser, som gør at vores samarbejde bliver lokalt. F.eks. har vi et samarbejde med kirken/præsten omkring påske, hvor vi mødes i sognegården sammen med Troldegården, og høre om påsken. Julegudstjeneste i kirken, hvor vi på skift med Troldegården, hvert andet år opfører krybbespil med vores ældste børn, som vises overfor deltagerne i kirken. Forældre og bedsteforældre er meget velkomne til gudstjenesten.

Borgerforeningen hvor vi hvert andet år laver heks til Sankthansbålet og det modsatte år maler vi tønder til deres fastelavnsfest i Sulsted.

Plejecenteret besøger vi hver 2 måned, hvor vi synger sammen med beboerne – samarbejde med dagplejen og skole/dus, samt børnehaven Troldegården – bogbussen/bibliotek.

Vi samarbejder med Sulsted skole/Dus og dagplejen, samt andre institutioner i Dagtilbuddet Nordvest/Vodskov.